Hogyan intézzük az MS garanciát? FAQ #168 |
|
|
|
Pár szóban vegyük át, hogy is működik ez a Microsoft-os garancia dolog. Szinte minden gép esetében elintézhető a garanciális szerviz, ami nem járt még valamely hazai kókány javító társulásnál (golemkonzol, konzolstudió, konzolokszervize, platinumshop, stb.). Egészen addig semmi problémánk nem adódhat, amíg a gépünk nem volt szétszedve, vagy nem volt flash-elve. Épp ezért a leírást két apróbb részre bontanám, így mindenki a saját magára vonatkozó részek szerint járjon el. Természetesen nem kell mindent a leírtak szerint csinálni... A leírás a saját és ismerőseim tapasztalata alapján lett összeállítva, és eddig minden szervizbe küldött gép állapota javításával végződött (köztük durván szétbarmolt, garancia matricával nem rendelkező, módolt gépek is). A teendők: Nem módolt, nem szétszedett gép esetén: Első lépésként készíts elő egy jegyzetlapot, arra írd fel a géped seria számát, majd hívd fel a 06 80 018590-es MS-os XBOX 360 hibabejelentő zöld számot hétfőtől péntekig: 09:00–17:00 óra között, majd az 1-es gombot nyomkodva lépjetek kapcsolatba az ügyfélszolgálatos asszisztenssel. Mondjátok el a panaszotok. Figyeljetek arra, ha megkérdezi hogy mikor vettétek a gépet, hogy ne mondjatok neki 2 évnél régebbi időpontot, ha megkérdezi, hogy a tápon a led milyen színűen világit, arra azt feleljétek hogy narancssárgán ha ki van kapcsolva, és zölden ha be van. Erre ő át fog titeket irányítani az xbox.com oldalra, hogy ott kérjétek a szervizt. Mondjátok, hogy nincs otthon internet, így felveszi az adataitokat és megrendeli a javításhoz az ingyenes UPS futárt, aki másnapra megérkezik a semleges dobozba csomagolt konzolért.Az ügyfélszolgálatos nénitől kapott ügyfélkóddal és irányítószámmal ITT meg tudjátok nézni a javítás állapotát, illetve követhetitek a UPS-nél történt változásokat is. Módosított gép esetén: Első lépésként tudnod kell, hogy milyen meghajtó van a gépedben. Ha nem Lite-on, és megvan az eredeti bios-od, akkor azt vissza kell tenned, tetetned a DVD-Rom-ba.Ha nincs meg az eredeti bios, vagy Lite-on meghajtód van, akkor két lehetőséged van:
Ezek után nincs más tennivaló, mint a meghajtóhoz visszatenni a nem sérült fémes színű garanciaszalagot valamint a gép elejére új garancia matricát rakni (már ha a rajta levő megsérült volna). Ha matricákra lenne szükséged, akkor keress fel! Ezek után készíts elő egy jegyzetlapot, arra írd fel a géped seria számát, majd hívd fel a 06 80 018590-es MS-os XBOX 360 hibabejelentő zöld számot hétfőtől péntekig: 09:00–17:00 óra között, majd az 1-es gombot nyomkodva lépjetek kapcsolatba az ügyfélszolgálatos asszisztenssel. Mondjátok el a panaszotok. Figyeljetek arra, ha megkérdezi, hogy mikor vettétek a gépet, hogy ne mondjatok neki 2 évnél régebbi időpontot, ha megkérdezi, hogy a tápon a led milyen színűen világit, arra azt feleljétek, hogy narancssárgán, ha ki van kapcsolva, és zölden, ha be van. Ne tájékoztassátok arról, hogy a gép szét volt szedve, módolva volt... Ezekről nem kell tudniuk), erre ő át fog titeket irányítani az xbox.com oldalra, hogy ott kérjétek a szervizt. Mondjátok, hogy nincs otthon internet, így felveszi az adataitokat és megrendeli a javításhoz az ingyenes UPS futárt, aki másnapra megérkezik a semleges dobozba csomagolt konzolért. Az ügyfélszolgálatos nénitől kapott ügyfélkóddal és irányítószámmal ITT meg tudjátok nézni a javítás állapotát, illetve követhetitek a UPS-nél történt változásokat is. A matricák le illetve felszereléséhez használjatok hajszárítót; valamint viaszos fóliát, a garancia matrica ideiglenes tárolásához. |
|
Megtekintve: | 2271 (Egyedi 1489) |
Értékelések: | Még nincs értékelve |
Szerző: | EkE |
Dátum: | Írta : 2009 július 10 péntek - 09:00:17 Utoljára frissítve : 2011 február 01 kedd - 11:06:21 |